Podatek w Niemczech - pomoc doświadczonych doradców

koszty
Doradztwo podatkowe/księgowość

Doradztwo podatkowe jest ważnym elementem każdej działalności biznesowej. Dlatego dla każdego z naszych klientów znajdujemy indywidualnie dostosowane rozwiązania księgowe i podatkowe.

Doradca podatkowy w Niemczech - jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za prowadzone rozliczenia. Dlatego obserwujemy aktualne orzecznictwo i tendencje ustawodawstwa, aby przy aktualnych rozstrzygnięciach móc uwzględnić również możliwe skutki podatkowe w przyszłości.

W ramach doradztwa podatkowego oferujemy szeroki wachlarz usług. Sporządzamy deklaracje podatkowe, sprawdzamy ich prawidłowość po wydaniu decyzji podatkowych i reprezentujemy naszych klientów również w sporach sądowych i pozasądowych.

Księgowość finansowa jest ważna nie tylko z punktu widzenia przepisów ustawowych, lecz stanowi ważne źródło informacji, będąc podstawą ważnych decyzji.

Dlatego oferujemy:

• prowadzenie księgowości i przystosowanie jej do indywidualnych potrzeb,
  • prowadzenie pełnej księgowości włącznie z kontowaniem dowodów księgowych,
  • sporządzanie i przekazywanie bieżących deklaracji do urzędu skarbowego,
  • stałą ocena ekonomiczna przedsiębiorstwa,
  • doradztwo w przypadku własnej księgowości finansowej,
  • opiekę w przypadku kontroli urzędów skarbowych.

Doświadczony doradca podatkowy ułatwi Państwu, prowadzenie niezwykle skomplikowanej niemieckiej księgowości płacowej, a podatek w Niemczech nigdy nie będzie stanowił dla Państwa problemu. Istnieje wiele przepisów ustawowych w zakresie prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych, jak również określonych umów zbiorowych (obowiązek kas urlopowych w branży budowlanej - tak zwane SOKA - BAU).

Właściwe i zgodne z prawem prowadzenie takiej księgowości przez nasze, licencjonowane biuro sprawi, że będziecie mogli spać spokojnie.

Nasze usługi w tym zakresie:

• bieżące rozliczenie płac i wynagrodzeń włącznie z prowadzeniem kont płacowych,
  • zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego,
  • bieżące zgłoszenia w ubezpieczeniu społecznym i deklaracje podatku od płac,
  • wszystkie inne wnioski i deklaracje związane z rozliczeniem płac, jak na przykład w przypadku kas urlopowych (w branży budowlanej Soka-Bau),
  • opieka w przypadku kontroli urzędów skarbowych i innych organów takich jak urzędy celne i instytucje ubezpieczenia społecznego.

Sporządzamy też bilanse roczne.

Zamknięcie roku obejmuje między innymi bilans oraz rachunek zysków i strat (spółki kapitałowe dodatkowo zobowiązane są złożyć załącznik z ewentualnym raportem o aktualnej sytuacji).

Sporządzamy i sprawdzamy zamknięcia roczne w pełnym zakresie i publikujemy je również, jeśli jest to wymagane, w elektronicznym Monitorze Federalnym.

Oczywiście sporządzamy również rachunki przychodów i rozchodów dla przedstawicieli wolnych zawodów i małych przedsiębiorstw.

Doradztwo biznesowe

Nasze doradztwo nie ogranicza się do doradztwa czysto prawnego. W oparciu o naszą gruntowną wiedzę w dziedzinie ekonomiki przedsiębiorstw doradzamy naszym klientom również w szerokim zakresie.

Przeprowadzamy również krótko- i długoterminowe prognozy wyniku, doradzamy przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i modelach finansowania.

Prawie wszystkie obszary prawa i również ekonomia przedsiębiorstw wymaga doradztwa dotyczącego fundamentu egzystencji włącznie z wyborem formy prawnej.

Po poznaniu Państwa potrzeb chętnie doradzimy w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej dla Waszego przedsięwzięcia na terenie Niemiec. Ekonomia przedsiębiorstw i prawo to nasze mocne strony, dlatego chętnie i fachowo doradzamy także podczas zakładania firmy.